Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Zaloguj się przy pomocy Google Zaloguj się przy pomocy OpenID

Poll

No poll attached to this discussion.

In this Discussion

Archiwa Forum Dudziarskiego

Archiwum 2002-2004

Archiwum 2005-2008

Wybór setu GHB, prośba o ewentualne opinie

• Witam serdecznie zacne grono dudziarzy i forumowiczów :) na imię mi Piotr, jestem z Poznania, od roku śledzę i studiuję każdy wątek i opinię na forum, GHB fascynują mnie już od bardzo dawna, a od kilku miesięcy ćwiczę nieustannie na practice chanterze (kierując się opinią doświadczonych kolegów z forum wybór padł na podstawowy PC z Bagpipes Galore i faktycznie nie pożałowałem a wręcz przeciwnie). Powoli, powoli chciałbym zacząć przyzwyczajać się do worka i samego instrumentu stąd moje rozważania na temat kupna dud. Z początku myślałem nad practice pipes, jednak moje fundusze są ograniczone i wolałbym jednorazowo wydać już na pożądny set. Moje pytanie do Was jest następujące, czy brzmienie dud wykonanych z plastiku znacznie odbiega od tych wykonanych z drewna? (nie mialem niestety porównania na żywo) i w tym momencie czy watro odczekać i dozbierać pieniędzy na powiedzmy... dla przykładu podstawowy drewniany set McCallum AB0 czy ze spokojem kupić coś w granicach 2000zł np.
    http://www.bagpipe.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=36&products_id=212
    http://www.ebay.co.uk/itm/Highland-Bagpipes-Plain-turn-Delrin-set-match-to-African-Blackwood-Half-Ferruls-/200705116245?pt=UK_Woodwind_Instruments&hash=item2ebaf50855
    http://www.kiltsandmore.de/shop,cpath_5_33_60_753,polypenco.html

Prosił bym o opinię, rady lub nakierowanie mnie być może na inne źródła badź miejsca gdzie mógłbym nabyć jakościowo i brzmieniowo dobry instrument za przyzwoitą cenę.
    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam Piotrek