Witaj, nieznajomy!

Wygląda na to, że jesteś tutaj nowy. Jeśli chcesz wziąć udział, należy kliknąć jeden z tych przycisków!

Zaloguj się przy pomocy Google Zaloguj się przy pomocy OpenID

Poll

No poll attached to this discussion.

In this Discussion

Archiwa Forum Dudziarskiego

Archiwum 2002-2004

Archiwum 2005-2008

Gdzie mogę kupić dudy szkockie tanio, nie Pakistany?

• Jestem muzykiem, generalnie gram na trąbce i fletach prostych o od dłuższego czasu napalam się na dudy tylko że jest problem z zakupem bo coś co znalazłem w sklepach muzycznych to pakistany za 400 zł których nie chce bo poczytałem trochę..
    Może macie namiary gdzie bym mógł kupić miarowo tanie na początek żeby się podszkolić i sobie pograć??
    Znalazłem takie w necie za 1500 zł Dudy Bb w blackwood, czy te warto by było???

Opis:

Nowe dudy GHB w Bb. Pięknie wykonane z wysokiej jakości czarnego drewna - grenadill/blackwood.Nie jest to pomalowany na czarny kolor rosewood!!! Stalowe, grawerowane obręcze. Stroiki do dronów - plastikowe 3 sztuki, stroiki do chantera - drewniane 3 sztuki. Worek z tworzywa sztucznego - bardzo wytrzymały i szczelny. Koszulka w kratę /możliwość zamówienia koszulki z czarnego lub zielonego aksamitu/. Chanter wystrajany w T&S. Instrument gotowy do grania. Uwaga!!!! Ten instrument można kupić w opcji ze stroikami do dronów firmy Ezeedrone.

image

Uploaded with ImageShack.us

image

image

image

• A co powiecie o tych dudach???
    Może mi ktoś w końcu cośnapisze i doradzi...

http://allegro.pl/item1183335312_2010_armia_styl_szkockie_wzgorza_dudy_dostawa_0zl.html

Pozdrawiam
  • Odpuść. To są właśnie pakistany. Niestety myślę , że za 1500 PLN będzie ci bardzo ciężko kupić grające dudy.
    Tomek
  • Przepraszam, spojrzałem na te powyżej. Ta oferta jest dość podejrzana moim zdaniem, inne dudy są w ofercie, inne na zdjęciu trzyma ten pan w okularach, a jeszcze inne ma ten pan w pełnym stroju.
    Myślę że to niemożliwe kupić takie dudy jak na zdjęciach za tą cenę.